FANDOM

2011

WydarzeniaEdytuj

Sport Edytuj

  • 23 styczniaKamil Stoch wygrał konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich na Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Tym samym został czwartym Polakiem w historii, który wygrał konkurs zaliczany do PŚ.
  • 6 lutego - Robert Kubica uległ poważnemu wypadkowi podczas rajdu Ronde di Andora, co wykluczyło go ze startów w tym roku.
  • 26 lutego6 marca – odbyły się Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym w Oslo. Polacy zdobyli na tych mistrzostwach cztery medale: dwa srebrne i jeden brązowy Justyny Kowalczyk oraz jeden brązowy Adama Małysza.
  • 20 marcaAdam Małysz w Planicy po raz ostatni wystartował w konkursie Pucharu Świata. Zajął w nim trzecie miejsce (wygrał Kamil Stoch).
  • 29 sierpnia - Paweł Wojciechowski zdobył złoty medal w skoku o tyczce na lekkoatletycznych Mistrzostwach Świata w Taegu (Korea Płd.). 14 dni wcześniej podczas zawodów w Szczecinie skokiem na wysokość 5,91 ustanowił on rekord Polski.
  • 10 września - Tomasz Adamek na stadionie we Wrocławiu stoczył walkę z Witalijem Kliczką o pas mistrzowski wagi ciężkiej. Walka zakończyła się porażką Polaka przez nokaut techniczny w 10. rundzie.

Zobacz teżEdytuj